Úvod   |   O svatebním průvodci   |   Spolupracujeme   |   Kontakt

Místo konání svatební oslavy

Ve velké většině případů se svatební oslava, resp. svatební hostina, koná v některé z vybraných restaurací k tomuto účelu uzpůsobených. Po svatebním obřadu se svatební hosté odeberou do předem vybrané restaurace, kde je pro ně přichystaná svatební tabule s vybranými pochoutkami. Je to nejjednodušší způsob zařízení svatební hostiny, protože o vše se postará personál restaurace. Vy si pouze dohodnete menu a styl svatební tabule.

Při výběru restaurace vycházejte buď z vlastních zkušeností nebo z doporučení Vašich známých. Ne každá restaurace je schopna vyjít vstříc Vašim představám a požadavkům. Prostor také musí odpovídat počtu svatebních hostů, musí nabízet dostatečné sociální zázemí a také místo pro kapelu a taneční parket. Určitě se nechcete celý den mačkat ve stísněném prostoru. Při výběru restaurace si rozhodně nechejte ukázat fotografie svatebních tabulí, které mají v nabídce, a také různé možnosti svatebního menu. Zjistěte také ochotu personálu setrvat v restauraci eventuelně do pozdních večerních či ranních hodin. Nevíte totiž, jak dlouho bude svatební veselí trvat a určitě by nebylo příjemné, aby Vás třeba o půlnoci začali vyprovázet domů.

V případě takovéto formy svatební oslavy je nutné počítat každopádně s vyšším finančním rozpočtem, samozřejmě záleží na počtu svatebních hostů a kategorii té které restaurace. V některých restauracích se dohodnete i na možnosti využití vlastních alkoholických nápojů anebo alespoň jejich části. To záleží na individuální dohodě.

Pokud chcete ušetřit nějakou tu korunu, existuje možnost pronájmu nějakého společenského sálu  s  kuchyňkou a  základním vybavením, které budete potřebovat. Anebo si můžete udělat svatební oslavu na zahradě, na chatě apod. V tomto případě si však musíte zajistit někoho, kdo Vám uvaří svatební oběd a nachystá ostatní občerstvení. Můžete využít buď známého kuchaře anebo využít služeb cateringové firmy, která Vám občerstvení zajistí. Dále si musíte zajistit personál, který Vás bude obsluhovat. Není vhodné zatěžovat roznášením nápojů anebo umýváním špinavého nádobí kohokoli ze svatebních hostů a už vůbec ne rodiče, kteří by si spolu s Vámi měli Váš svatební den užít. Můžete oslovit také své kamarády a kamarádky, kteří Vám určitě rádi pomůžou. Budete muset nakoupit alkoholické i nealkoholické nápoje a další případné občerstvení, zajistit dostatečný počet nádobí, a také výzdobu svatební tabule a ostatní svatební dekorace.

Pokud vše nezvládnete sami, opět mohou pomoci kamarádky nebo profesionální cateringová firma či svatební agentura (http://www.caxa.cz/svatebni-salon/svatebni-dekorace). Existují cateringové firmy,které Vám zajistí a dovezou vše až na místo ( např. stany, nábytek, vybavení, jídlo,nápoje a vše včetně obsluhy )

                     

Další možností je zařídit svatební obřad i hostinu na jednom místě. Ušetříte si tak přejezdy mezi jednotlivými místy, vše proběhne ve větší pohodě a svatební den si lépe užijete. Navíc svatební obřad může být originálnější než na klasické radnici.

Tuto službu nabízí v našem regionu např. Best Western Hotel Prachárna  , kde se můžete nechat oddat v krásném venkovním altánku v zahradě u rybníka  a následně se přesunout do restaurace s terasou, kde Vám připraví svatební hostinu. Jedinou nevýhodou je možnost špatného počasí - pokud bude pršet, obřad v hotelovém lobby  si neužijete tak, jako za krásného počasí venku . 

                       

Různé možnosti můžete i kombinovat. Například zajistit si svatební oběd v některé z restaurací, a pak se přesunout na méně konvenční zahradní party u Vás doma, na chatě či kdekoli jinde dle Vašich možností a představ.

Více fotek zde v sekci svatební tabule.

 

      Zásady ochrany osobních údajů / webdesign Studio R3D, s.r.o.